Siatkówka: Pewna wygrana Aluprofu!

BKS Aluprof - Developres SkyRes Rzeszów 3:0 (25:22, 25:17, 25:21)

MVP : Mariola Wójtowicz (BKS) 

W niedzielny wieczór po raz kolejny wybrałam się do Bielska-Białej na mecz mojej ulubionej drużyny BKS Aluprof Bielsko-Biała. Po szybkim dojeździe do Bielska, udałam się do kasy, gdzie czekały na mnie zaproszenia właśnie na ten mecz. Od pierwszego gwizdka do ostatniego gra obu drużyn była bardzo wyrównana, jednak to właśnie BKS okazał się lepszy. Siatkarki Aluprofu stawiały bardzo wysokie oraz bardzo skuteczne bloki. Pomimo, że drużyna z Rzeszowa przegrała, pokazała charakter i chęć walki o zwycięstwo. Bielsko pokazało się z dobrej strony i obecnie zajmuje 4 lokatę w tabeli rozgrywek, więc oby tak dalej!







4 komentarze:

  1. Super że miałaś zaproszenie na mecz!
    Świetne zdjęcia :)

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zaproszenia na mecz. :)

    Zapraszam --> http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem akurat fanem sportu :/ Ale miło się czyta takie posty :)

    OdpowiedzUsuń