Foto&Volleyball Tag

Hej!
Chciałabym zrobić coś nowego na blogu, więc wraz z przyjaciółką wymyśliłam pytania do tagu fotograficzno-siatkarkiego. Pomyślałam, że przy okazji możecie się więcej o mnie dowiedzieć! Jeżeli Wy macie jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach!




1.Jakiego siatkarza grającego w polskiej reprezentacji uważasz za najlepszego 
i dlaczego? 
To pytanie do najprostszych nie należy. Każdy siatkarz grający w reprezentacji jest dobry. Według mnie najlepszy był Karol Kłos. Jest wspaniałym środkowym z poczuciem humoru i z dużą motywacją do gry.

2.Twój ulubiony siatkarski polski klub?
Moim ulubiony polskim klubem jest PGE Skra Bełchatów.

3.Czy sama grasz w siatkówkę? Jeśli tak, to spontanicznie czy w jakimś zespole?
Tak, gram w klubie TS STAL Śrubiarnia Żywiec.

4.Co sądzisz o grze Polaków w MŚ?
Gra była bardzo dobra oraz dawała dużo emocji.

5.Za co uwielbiasz polską siatkówkę?
Jeśli chodzi o siatkówkę to uwielbiam jest za mało powiedziane. Kocham ją..za wspaniałe emocje, których doświadczam podczas każdego meczu naszych reprezentantów, rozgrywek Orlen Ligi i Plus Ligi, za walkę, za każde zwycięstwo, za każdy wygrany set. Mogłabym jeszcze wiele innych przykładów wymieniać lecz uważam, że każdy uwielbia siatkówkę na swój sposób.

6.Komu/czemu najbardziej lubisz robić zdjęcia? 
Mojej przyjaciółce. (Zapraszam na jej blog! KLIK!)

7.Zdjęcia czarno-białe, sepia, a może w żywych kolorach?

Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, lecz każde zdjęcie jest inne.

8.Od kiedy robisz zdjęcia?
Zdjęcia robię chyba od 10 roku życia, lecz tak profesjonalniej chyba od 2 lat.


9.Kto "zaraził" Cię pasją do fotografii?
Tata i Natalia.


10.Masz jakieś rady dla początkujących?

Już wkrótce pojawi się taki post. Myślę, że każdy początkujący fotograf znajdzie coś dla siebie! 


Łapcie zdjęcia z Ligi! 
(fot. KLIK!)







8 komentarzy:

  1. Miło wspominam czasu, w których chodziłam do klasy siatkarskiej :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania świetny pomysł poznamy Cię bliżej oraz twoje pasje:) Ja też zapytam od ilu lat grasz w siatkówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 5kl. Chodziłam na szkolny SKS. W 6kl. zaczęłam chodzić na szkółkę do obecnego trenera. Już wtedy zaczęłam grać w lidze tak profesjonalniej ;) Jeśli chodzi o trenowanie to już 4 rok i 3 w klubie, a gram.. Około 5 lat ;)

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi kochana! <3
    Super odpowiedź na piąte pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama gram w siatkówkę! :) Kocham ten sport, choć jest wymagający i potrzeba dużo sił i motywacji. Gram na pozycji libero ( chociaż przez dwa lata byłam atakującą - serio, dziwne xD ) i kocham to robić. Być w grze, ruszać się, poddać się adrenalinie i walczyć o punkty.
    PS. Też kocham Skrę <3
    http://zaprzysiezeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a w jakiej drużynie? :) Oj tam! Krzysztof Ignaczak też kiedyś grał jako atakujący/przyjmujący. Ja mam 165 cm a jestem środkową ;) oo też Skra :)

      Usuń
  5. Świetny tag!

    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ;D
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnyy bloog.
    Fajnie piszesz. :)
    Zdjęcia na blogu są super :)
    Będę wpadał częściej :)
    Obserwujee i zapraszam do mnie
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń