Siatkówka : VOLLEY TAG

Witajcie!
Kilka przypadkowych osób zadało mi pytania do VOLLEY TAG. Dzięki Tagowi możecie dowiedzieć się więcej na temat mnie i siatkówki. Niektóre pytania były dość nietypowe, więc pozwoliłam sobie odpowiedzieć w sposób żartobliwy. Zapraszam do komentowania TAGU oraz obejrzenia zdjęć, które wykonała Natalia! (KLIK!)


1. Dlaczego siatkówka?
Sama nie wiem. Raz oglądałam mecz gdy byłam mała jakoś spodobała mi się ta dyscyplina.

2. Czy jest taki klub, którego nie darzysz sympatią? Jeśli tak, to dlaczego?
Nie ma takiego klubu. Oczywiście nie jestem tak jak niektórzy tzw "sezonowcem". Lubię wszystkie kluby lecz kibicuje tylko i wyłącznie BKSowi Bielsko oraz Skrze Bełchatów.

3. Czy wiążesz swoją przyszłość w graniu w reprezentacji siatkówki?
Myślę, że jest to marzenie każdego. Może kiedyś w przyszłości się uda.

4. Wyobraź sobie, że widzisz swojego idola na przystanku autobusowym. Co robisz?
Na pewno nie drę się na cały przystanek. Spokojnie podchodzę i pytam czy mogę prosić o podpis i szybkie zdjęcie.

5. Czy miewasz czasem sny ze swoimi ulubieńcami siatkarskimi?
Od czasu do czasu coś się zdarzy.


6. Gdybyś mogła wybrać jednego siatkarza lub siatkarkę aby spędzić z nim/nią dzień to kto by to był?
Hmmm.. Chyba Karol Kłos.

7. Do Twojego domu wchodzą siatkarze, co robisz?
Jestem w szoku, lecz po chwili staram się ogarnąć i porozmawiać z nimi.

8. Idziesz na randkę z siatkarzem. Jak się ubierasz?
Hahaha.. poproszę kolejne pytanie! 

9. Chciałabyś być kiedyś trenerką?
Bycie trenerem jest trudnym zadaniem, ale gdybym dostała kiedyś taką propozycję to raczej spróbowałabym.

10. Inne hobby poza siatkówką, a może chcesz poświęcić jej całe życie?
Fotografia. Czy całe? Nie wiem, zobaczymy.


11. Kiedy zaczęłaś trenować siatkówkę?
Gdy miałam 11 lat.

12. Co wpłynęło na to,ze zdecydowałaś się pójść do szkoły sportowej ?
Spełnianie marzeń oraz rozwijanie umiejętności w sporcie.

13.Jaki klub najbardziej lubisz? 
PGE Skra Bełchatów oraz BKS Aluprof Bielsko-Biała.

14. Jak zaczęła się Twoja przygoda z siatkówką? 
M.in tak jak w pytaniu pierwszym oraz podczas szkolnego WF-u z klasą sportową dostałam propozycje czy nie chciałabym trenować.

15. Na jaki siatkarski mecz masz zamiar się wybrać w najbliższym czasie?
W najbliższym czasie razem z Natalią wybieramy się na mecz BBTSu ze Skrą Bełchatów. 










8 komentarzy:

  1. Miło mi, że dałaś zdjęcia które zrobiłam :)
    "Nietypowe pytania" to pewnie te ode mnie!
    Super odpowiedzi Nati :)

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, ciekawe odpowiedzi :) Fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię za bardzo siatkowki, bo z moja klasa sie nie da grac... ale ogladac uwielbiam no i Skra Bełchatów tez jest moim ulubionym klubem ;)
    frydrychmatyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, mam nadzieję, że zrobisz takich więcej. Ja osobiście nie lubię siatkówki, ale uwielbiam ją oglądać. Bardzo ładne zdjęcia dodałaś.
    http://impact-foudre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj pierwszy raz, ale naprawdę bardzo mi się tutaj podoba przede wszystkim Twój styl pisania, oraz zdjęcia. Zaobserwowałam i czekam na kolejne notki :) KOCHAM SIATKÓWKĘ !! <3
    A w tym czasie zapraszam również do siebie: www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię siatkówki, z resztą tak jak i całego sportu. Ale gratuluję i hobby. Piękne zdjęcia!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś byłam blisko ze sportem ale przez kontuzję musiałam go porzucić. Podziwiam i życzę powodzenia- obyś się kształciła nadal w tym kierunku!
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń