Siatkówka : Siatkarskie autorytety



Witajcie!
Każdy z Nas uważa kogoś za wzór - za swój autorytet. W tym poście przedstawię Wam moje autorytety i małą siatkarską kolekcję. A Wy jakie macie autorytety? Co sądzicie o siatkarzach? Zapraszam do komentowania! 

Pierwszym siatkarzem, którego uważam za wzór jest Krzysztof Ignaczak. Wspaniały libero, który jest przede wszystkim sobą. Nigdy się nie poddaje i walczy do samego końca. Autor bloga sportowego „Igłą szyte". Udziela bardzo ciekawych wywiadów, których miło się słucha. Wraz z reprezentacją kraju na Mistrzostwach Świata wywalczył Złoto, po czym ogłosił koniec kariery reprezentacyjnej. Został odznaczony Orderem Odrodzenia Polski przez Bronisława Komorowskiego.


Drugi to Karol Kłos - siatkarz PGE Skry Bełchatów. Myślę, że jest bardzo dobrym środkowym z dużo motywacją i chęcią do gry. Razem ze swoim przyjacielem - Andrzejem Wroną wspiera Fundacje Herosi. W ubiegłym sezonie zbierał pieniądze dla biednych dzieci z Syrii a po przekroczeniu kwoty 5 tysięcy złotych przefarbował się na blond. Wiele ludzi dzięki temu wpłaciło kwoty pieniężne a akcja została rozpowszechniona. Na turnieju Mistrzostw Świata został uznany jako Drugi Najlepszy Blokujący. Prezydent oznaczył Kłosa Złotym Krzyżem Zasługi.

Trzeci i ostatni autorytet to.. Michał Winiarski - Kapitan reprezentacji Polski. Już jako junior osiągnął tytuł Mistrza Świata. Jego praca ma bardzo duży wpływ na jego zdrowie oraz rodzinę. Mówią, że Michał jest człowiekiem o wielu talentach i tak jest. W archiwum Krzysztofa Ignaczaka, możemy znaleźć filmy z udziałem Winiarskiego, gdy śpiewa, tańczy lub rysuje. Po zakończeniu Mistrzostw ogłosił koniec kariery reprezentacyjnej. Został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi.


Moja siatkarska kolekcja..







*Małgorzata Glinka


8 komentarzy:

  1. Super to opisałaś :)
    Pamiętam Twoją radość, gdy dostałaś te zeszyty ♥

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolekcja. Ja mam autografy kilku piłkarzy. Warto mieć taki autorytet:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja Cię, super *.* Zazdroszczę! ;-)
    W wolnej chwili zapraszam:
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam siatkarzy, których wymieniłaś. Szkoda tylko, że Bartosz Kurek został wykluczony z reprezentacji...
    Jednak chciałabym mieć autografy kilku siatkarzy, ponieważ nie wygraliby Mistrzostw Świata gdyby nie byli idealni :)
    http://mojmagicznyswiat2411.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźna kolekcja ;)
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ale super ;d zazdroszczę Ci ;)
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a ja się odwdzięczę ;)
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w link w moim nowym poście? bardzo mi zależy (link jest na końcu postu)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń